Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Το γέλιο βλάπτει σοβαρά την μελαγχολία...!!!!!

Δύο ξανθιές προσπαθούν να παραβιάσουν την κλειδαριά του αυτοκινήτου γιατί έχουν ξεχάσει τα κλειδιά μέσα στο αμάξι. 
Ξαφνικά αρχίζουν να πέφτουν ψιχάλες. 
Γυρνά η μία ξανθιά και λέει στην άλλη: 
- Κάνε γρήγορα γιατί αρχίζει να βρέχει και η οροφή του αυτοκινήτου είναι ανοιχτή.

Στο face book κάποιοι από εσάς βρίζουν έτσι $@*#!)...Δηλαδή από κοντά τι θα 
λέγατε; 
"Αι δολάριο μωρη παπάκι τον αστερίσκο μου μέσα! Της δίεσης σου το θαυμαστικό 
μωρη παρένθεση"



Πως να αποκαλείς την κοπέλα σου: 
ζαχαρίτσα μου 
μπισκοτάκι μου 
μελάκι μου 
αλευράκι μου 
200γρ μαγιά 
2 αυγά 
Ζεσταίνεις στους 300° για 2 ώρες....

Είναι μία κατσαρίδα ανάποδα και κουνάει τα πόδια της συνέχεια.Μια άλλη κατσαρίδα απορώντας την πλησιάζει και την ρωτάει: 
-Αερό-μπικ,αερό-μπικ?? 
Και της απαντάει η άλλη...: 
-Όχι από ΑΕΡΟ-ΖΟΛ.

Ο άλλος μαστορεύει 2 ώρες με το τσιγάρο στο στόμα και μετά έκανε διάλειμμα 

για τσιγάρο.

Ρε, τι τραβάμε κι εμείς οι άσχημοι...θα πεθάνουμε και δεν θα έχουμε ζητήσει 

ποτέ ξεμάτιασμα

Εσείς που δίνετε στον άλλον 3 ευκαιρίες τι είστε; Κωδικοί PIN;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου