Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Λίγο γέλιο για το καλό της ημέρας....


  • Το πιο κοντινό πράγμα σε γυμναστική που έχω κάνει τον τελευταίο καιρό είναι που τρέχει η μύτη μου
  • Μπαίνω στο ασανσέρ κοιτάζομαι στον καθρέφτη και λέω "Εσύ αγόρι μου θα πας πολύ ψηλά". Και πατάω τον έκτο.
  • Κυρίες μου, όταν οι άντρες λέμε ότι θα φτιάξουμε κάτι, θα το φτιάξουμε. Δεν χρειάζεται να μας το λέτε κάθε 3 μήνες.
  • Όταν έχω νεύρα και δεν έχω με ποιον να τσακωθώ, μπαίνω σε ταξί με τυρόπιτα.
  • O Αδάμ, η Εύα, το Apple και ο καταραμένος Office. Τι νομίζετε; Τυχαία είναι όλα;
  • Βρήκα ένα πεντάευρω και το πηγαίνω από το σαλόνι στην κουζίνα γιατί το χρήμα πρέπει να κινείται.
  • Τα παιδιά γελάνε κατά μέσο όρο 400 φορές την ημέρα, ένας ενήλικας 15 φορές την ημέρα. Κάπου χάσαμε περίπου 385 χαμόγελα. Ας το ψάξουμε λίγο.
  • Παίρνουμε μαζί το ασανσέρ απ'το ισόγειο και με ρωτάει "πάνω πάτε"; -Όχι θα στρίψω δεξιά, ξέρω έναν παράδρομο.
  • Δηλαδή το "γείτσες" στα αγγλικά είναι "little bits of health"?
  • Το κουνέλι πηδάει και ζει 8 χρόνια. Ο σκύλος τρέχει και ζει 20 χρόνια. Η χελώνα δεν κάνει τίποτα και ζει 100 χρόνια. Άστο, το πήραμε το μήνυμα.
  • Χτύπησα το δάκτυλο του ποδιού μου στο Σμαρτ: 1500 ευρώ ζημιά.
  • Φίλε, 8 την ώρα για πάρκινγκ δίνω μόνο αν μου το παρκάρει ο Σουμάχερ και το φυλάνε δυο δράκοι.
  • Είστε και μερικές που και τον ουρανό με τ'άστρα να σας δώσουμε, θα σας ενοχλεί το φως.
  • Από μουσική λέει ο άλλος ακούει Παντελίδη. Λογικά από λογοτεχνία διαβάζει φυλλάδιο LIDL.
  • 10 λεπτά μπροστά στο ΑΤΜ. Είναι δύσκολη η πίστα, ή πάει για high score.
  • Δεν μπορώ να καταλάβω αυτές τις ζυγαριές, που ενώ είσαι 57 κιλά, σε δείχνουν 62.
  • Μη σας ξεγελάνε οι ζυγαριές. Αυξηθήκε το βαρυτικό πεδίο της γης τελευταία, αλλά δε μας το λένε. Τέτοιοι είναι.
  • Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και σκέφτομαι τα λάθη που έκανα στη ζωή, τους ανθρώπους που πλήγωσα, κι αναρωτιέμαι.. έχει παγωτό στην κατάψυξη?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου